O campanie foarte frumoasă de la COS
Glitter
O campanie foarte frumoasă de la COS
05 apr. 2022 | 8 comentarii

Se numește „Better looks beyond” și ne îndeamnă să ne îndreptăm atenția către o lume mai sustenabilă dincolo de un sezon, un trend, un moment.

Nu e nici o noutate că-mi place COS (mie și foarte multor alți oameni, de altfel), dar partea și mai bună e că acesta e unul dintre brandurile de la care-mi și permit să cumpăr. Așa că sunt destul de des cu ochii pe noutățile lor, promoții, campanii. Am văzut de curând fotografii din campania lor de primăvară-vară și o să le împărtășesc cu voi, mai ales că nu sunt doar frumoase, ci au și un mesaj.

Campania Better looks beyond reprezintă un mod de a exprima grija pentru planetă prin diverse acțiuni ale brandului, de la alegerea materialelor, la inovația în acest domeniu (țesături create din alte materiale reciclate), dar și la un design care nu e doar pentru momentul actual, ci care rămâne valabil și purtabil și în sezoanele următoare.

Nu știu cum e pentru voi, dar pentru mine chiar e important; de altfel, nici nu mi-aș permite să-mi cumpăr haine și accesorii pe care să le port doar o vară.

Revenind la campanie, COS a ales și niște personaje care au ceva de spus și care se potrivesc cu discursul brandului. Oameni care inspiră, care cred într-un viitor mai bun și care chiar fac ceva în acest sens: supermodelul și activista Christy Turlington Burns; DJ-ul, producătoarea și susținătoarea drepturilor trans, Honey Dijon; scriitorul, editorul și curatorul Antwaun Sargent, actorul Finn Wittrock și modelele Rianne Van Rompaey, Chu Wong, Keisuke Asano, Awar Odhiang, Saye Wuo și Liam Kelly.

Despre colecție în sine nu cred că trebuie să spun prea multe – cine cunoaște brandul știe despre ce vorbesc. COS rămâne la croiala-semnătură minimalistă și aduce piese structurate din in, dar și unele îndrăznețe, cu imprimeuri grafice și culori puternice, precum albastru electric și portocaliu.
E pe gustul meu, pentru că-mi place inul în culori deschise, bejuri discrete, dar, în același timp, sunt și într-o pasă colorată, ceva ce n-am mai avut de vreo zece, chiar 15 ani :). Am și eu extremele mele :).

Imaginile sunt semnate de Tim Elkaïm, un fotograf de modă care locuiește în Paris și care lucrează pentru multe branduri foarte cunoscute. Shooting-ul a fost realizat în Los Angeles, pe plajă, la apus, în natură, cu vegetație exotică, într-un decor care lasă să se vadă panorama orașului sau chiar în studio, pentru un contrast de culoare foarte cool.

Vă las mai multe imagini, că sunt frumoase și avem nevoie de frumos ca să facem față task-urilor de zi cu zi, ca să nu mai zic de perioada încordată.

Foto: prin amabilitatea COS

 

Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman

Comentarii
  • AdinaL spune:

    Ah, sacoul verde😍. De curând m-am îndrăgostit de verdele smarald, așa că-mi fac drum pe la ei😁

  • (alta) Iulia spune:

    Îmi cer scuze, știu că sunt în urmă tare, dar am 2 chestii care mă sâcâie și nu pot să mă culc în seara asta dacă nu le zic:

    1. Mă bucur teribil că scrii mai des de când ești freelancer 🙂 Deși nu apuc să comentez de fiecare dată, sunt aici și citesc. Ba uneori marchez câte 2-3 articole ca necitite, ca să fac un pic de binge-ing (cum fac și acum, de altfel 😁).

    2. Asta e oarecum ca nuca-n perete, dar dacă nici tu nu mă poți lămuri, e clar, o să mor…nelămurită :))
    De ce tendința asta a ultimilor ani ca modelele să fie super serioase în poze? Mi se pare mie, sau de ceva vreme nu am mai văzut genul ăsta de poze (shooting) cu vreo urmă de zâmbet? Care e explicația? E impactul mai puternic asupra privitorului așa? Întreb foarte serios și sper să nu mi-o iei în nume de rău, chiar sunt mega curioasă.
    Altfel, pozele sunt senzaționale, am scrolat de vreo 4 ori prin ele, dar mă sâcâie treaba cu mutrele serioase… 🤔

    • Mara spune:

      1. Mulțumesc, mă bucur și eu de așa feedback 🤗

      2. Să știi că îți scriu mâine, că e mai mult și sunt ruptă. La ora asta mă pleoștesc deja, așa sunt eu de când mă trezesc la 6:30.

      • (alta) Iulia spune:

        1. ❤️
        2. Apreciez că ți-ai luat din timp să răspunzi acum, mai ales după ce eu m-am trezit cu 2 zile întârziere să comentez 🙈
        Odihnă plăcută și răspunde-mi oricând (și numai și numai dacă) ai chef! 🤗

        • Mara spune:

          2. Nu m-am odihnit, am cam alergat, mă simt de parcă am nevoie de un weekend :))
          Revin la întrebarea ta și încep prin a-ți spune ceva revoluționar, și anume că nu am un răspuns foarte clar :)))
          E vorba de target, adică brandurile care targetează femei mai tinere, până în 25 de ani, de obicei au modele care zâmbesc, sar, e numai veselie și fericire. Apoi, pe măsură ce targetul e mai matur și mai sofisticat, atitudinea devine mai serioasă, mai gravă. Nu înseamnă că femeile peste 30 nu mai zâmbesc, dar probabil rezonează mai degrabă cu genul ăsta de atitudine. N-am citit nicăieri, e o constatare personală.
          În aceeași notă, când lucram la Glamour (care targeta femei mai tinere), guideline-urile ședințelor foto ziceau musai zâmbet. Când am trecut la Marie Claire, nu mai exista această mențiune – modelele puteau să zâmbească sau nu, dar să fie naturale.
          Mai e probabil și explicația asta, că nu poți zâmbi natural în toate pozele (știu că nu zici de toate, dar :)), că la un moment dat pare fake și atunci e preferabil să nu ceri neapărat modelului să zâmbească.
          Apoi, în ultimii ani se vorbește mult mai mult decât înainte de empowering women și atitudinea pe care o vezi în fotografiile de acum e mai aproape de curentul ăsta.
          Și mai cred că reclamele neverosimile la tot felul de produse, precum detergenți, în care toate femeile râd tâmp, i-au făcut pe oameni să se cam sature de veselie afișată oriunde și oricând.
          Personal, mie îmi plac și fotografiile în care femeile zâmbesc natural și nestudiat, și cele în care sunt serioase. Nu sunt chiar genul meu imaginile în care atitudinea modelului e patronizing, cu nasul pe sus, nu cred că rezonează cu foarte mulți oameni, dar e o preferință personală. Cel mai important e, din punctul meu de vedere, ca o fotografie să transmită o stare, să nu te lase indiferentă și să fie credibilă – să nu pară extrem de jucată și fake.
          Nu știu dacă ți-am răspuns, dar măcar am avut la ce să mă gândesc zilele astea 🙂

          • (alta) Iulia spune:

            Wow, mulțumesc mult pentru toate detaliile! ❤️
            M-am gândit că are cumva de-a face cu targetul. E drept că în unele din poze (nu vorbesc aici de cele postate de tine) mi se par excesiv de serioase gagicile, dar până la urmă, vorba ta, nu pot să belească fasolea într-una. Și da, ai mare dreptate, rânjesc toate prin reclame de zici că-s pe ceva etnobotanice dubioase… Nu contează că e reclamă la cremă de hemoroizi sau detergent de geamuri, rânjet să fie :))
            Hai că mi-ai oferit un material de lectură tare plăcut în această duminică seară în care simt că aș avea nevoie ca mâine să înceapă weekendul… 🥴
            Mulțumesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dumneavoastră. Pentru mai multe detalii despre gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

Sunt de acord