Glitter News (5)
Glitter
Glitter News (5)

 

După o pauză binemeritată de la tot ce înseamnă agitație și frenezie specifică finalului de an, am revenit cu bateriile încărcate, dar și cu o nouă infuzie de vești „sclipitoare. Nu o să trec acum în revistă noutățile pentru 2020 – te mai țin o săptămână în suspans –, pentru că sunt câteva lansări de la finalul lui 2019, spre final, care merită amintite.

 

 

Lux reciclat

Nu cred că mai este un secret că-mi place COS (sau, cel puțin, nu pentru cei care mă cunosc). După ce m-a bucurat teribil vestea pe care brandul ne-a dat-o în octombrie trecut (și anume că materialele din care vor fi confecționate hainele în 2020 vor proveni din surse chiar mai sustenabile decât până acum), iată că și bijuteriile parcurg același proces. Noua colecție de accesorii COS este confecționată din materiale reciclate. Rezultatul? O inițiativă excelentă, concretizată în același design fin, discret, minimalist, cu accente atât mate, cât și lucioase. Avem de ales între inele, brățări, coliere sau cercei – toate splendide, bineînțeles.
Altfel, abia aștept momentul în care COS o să livreze online și în România. E oficial, dar prima oară am citit despre asta la Manafu. Așa că abia aștept să vină primăvara.

 

 

Cașmir, lână, mătase și bej

Mai rămân puțin la COS, pentru că noutățile pentru iarna asta de la brandul scandinav nu se opresc la bijuterii; vești bune și pentru cei care iubesc puloverele călduroase. Eu, una, le-am tot căutat – chiar dacă iarna asta e neiarnă. Într-o zi am ajuns la concluzia că nu am pulovere și că-mi trebuie. „Season of Comfort” se numește linia de piese tricotate care se adresează atât femeilor, cât și bărbaților. Nuanțele colecției au fost parcă alese pentru mine: bej, maro, gri și bleumarin. Piesele sunt create din țesături fine, cu origine organică: lână, cașmir, bumbac fin și mătase. Am ratat un pulover foarte fin și subțire din lână și mătase (e superbă combinația asta) și nu-mi iese din cap. Tot sper să-l mai găsesc pe undeva, prin magazine (încă mai este disponibil online, dar nu mă ajută cât timp nu se livrează în Ro). Mai era și bej, și eu am o relație specială cu bejul. Despre cașmir nu mai zic nimic – scump și superb, ca de obicei.
Că tot veni vorba, știți doar că e sezonul reducerilor, deci au reduceri și la COS. Până și eu, mamă responsabilă cu doi copii acasă, am fost pe acolo de două ori în mai puțin de 14 zile. Chestie de care nu sunt neapărat mândră, mai ales de când tot încerc să cumpăr mai puțin și doar lucruri pe care chiar o să le port.
Și nu, n-am plecat nici cu pungă de-aia mică, dar chiar nu fac asta foarte des. Și pot să continui să găsesc și alte motive care să-mi justifice comportamentul, dar sigur nu vă interesează prea mult :))

 

 

Mai mult decât culoare

Am testat chiar recent Rouge Dior Ultra Care și m-am gândit că este perfect în timpul iernii. Chiar vorbesc serios, mai ales că am o relație aparte și îndelungată cu rujurile (și o întreagă colecție acasă). Zic asta pentru că nu conferă doar culoare intensă, ci mai ales pentru că este un aliat cool de îngrijire: are ulei de camelie și un derivat din jojoba. Iar chestiile astea sunt importante nu doar pentru că sună exotic, ci pentru că hidratează zdravăn – iar eu mă lupt de o viață cu buzele uscate. Este, clar, un produs hybrid: zona cu inițialele CD din centru acționează ca un balsam, în timp ce marginile colorate asigură intensitatea cromatică. Rouge Dior Ultra Care este disponibil în 21 de nuanțe, având toate un efect luminos, foarte puțin perlat.

 

 

 

 

Un tricou cu însemnătate

Trebuie să-ți povestesc și despre inițiativa Michael Kors, alături de Lupita Nyong’o, care a făcut înconjurul lumii. Actrița a devenit parte a campaniei filantropice a brandului, care combate foametea în lume și poartă numele de „Watch Hunger Shop”. Despre ce este vorba, mai exact? Ei bine, pentru al șaptelea an consecutiv, compania de modă a susținut WFT (United Nations World Food Programme), ajutând, astfel, livrarea de mâncare și meniuri alimentare în școli (către 18 milioane de copii, în total, de la debutul din 2012). Tema din 2019 a fost „Food is Love”, ocazie cu care, în octombrie trecut, brandul a lansat un tricou unisex, de un roșu intens, cu acest mesaj inscripționat – desigur, pentru a-și încuraja clienții să doneze pentru cauză. Tricoul a fost disponibil cumpărat online, pe tot parcursul lunii octombrie, la prețul de 59 de dolari, bani direcționați apoi către WFT.
Vestea e că putem ajuta și acum, donând direct către WFP. Cu ajutorul a 5 dolari, de exemplu, un copil poate fi hrănit timp de o lună. Mai multe informații găsești pe site-ul oficial al organizației WFP.

 

 

 

 

O colecție capsulă care mi-a atras atenția

Tot aproape de finalul lui 2019 a fost lansată și cea de-a doua colecție Tommy Hilfiger în colaborare de Zendaya, noua fată IT de la Hollywood (o știi și din serialul „Euforia”, de pe HBO). TommyXZendaya provoacă și redefinește conceptul (și curentul, ce-i drept) de power dressing. Să zicem că designerul și-a dorit să dea naștere mai mult unei stări de spirit decât să recreeze un stil vestimentar. Dar acum ajung și la haine, pentru că și povestea asta e frumoasă. Paleta de culori monocrome se îmbină superb cu bordo-ul și nuanțele metalice, dar avem și imprimeuri (pentru voi, niciodată pentru mine! :p). Colecția cuprinde de toate: fuste, rochii, paltoane, pantaloni, accesorii, costume de baie, lenjerie de corp – ce să mai, nu lipsește nimic. Am văzut, și piele ecologică, și blană artificială și catifea fină.

Ah, și un must-visit: s-a deschis și un nou magazin Tommy Hilfiger la noi, în București Mall Vitan, deci, dacă ai chef de un shopping spree, go for it!

 

 

Îngrijire supremă

Am folosit special această sintagmă, pentru că fix așa aș descrie noua propunere pentru curățarea pielii de la La Prairie, un brand premium care vorbește de la sine. De fapt, programul este alcătuit din două produse. Supreme Balm Cleanser este, ai ghicit, un balsam pe bază de ulei care curăță delicat tenul, dizolvând machiajul. Se aplică precum o cremă, cu ajutorul spatulei speciale, apoi se masează delicat preț de câteva minute. „Ceremonialul” este completat ulterior de Crystal Micellar Water, o apă micelară soft, potrivită și pentru zona ochilor, din fericire. Eu folosesc, de obicei, apă micelară, indiferent de demachiantul pe care-l aplic înainte. Nu știu dacă e musai o regulă generală, dar e regula mea :).

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dumneavoastră. Pentru mai multe detalii despre gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

Sunt de acord