Ieri am plecat de acasă îmbrăcată în tricoul din fotografie – nici o mare surpriză, de altfel, să port un tricou cu mesaj. Doar că, de data asta, pe tricoul meu nu era un mesaj funny/fashion/cool, ci unul cât se poate de serios: Watch Hunger Stop, mesajul campaniei împotriva foametei globale demarată de Michael Kors. O campanie din care poți și tu să faci parte și despre care am scris și pe site-ul Marie Claire.
M-am bucurat când Michael Kors mi-a propus să mă alătur acestei campanii. Pentru că știam despre ce e vorba și pentru că admir inițiativele brandurilor care, odată ajunse în top, nu uită să facă ceva și pentru cei care au mare nevoie de asta. Și, mai mult, pentru că știam că gestul meu ajută: pentru fiecare fotografie cu acest tricou postată pe rețelele de socializare alături de hashtag-ul #WatchHungerStop, Michael donează 25 de mese copiilor care au mare nevoie de asta. Contribuția mea e mică, dar, dacă fiecare dintre noi ajută puțin, se va simți diferența. Și sunt mai multe moduri prin care poți ajuta și tu, mai ales că scopul este unul nobil – Michael Kors și-a propus să doneze, în acest an, peste 13 milioane de mese. Alături de el, în această campanie, este actrița Kade Hudson.
Campania Watch Hunger Stop a fost creat în 2013, iar scopul ei este de a strânge fonduri pentru o lume în care să nu mai existe foamete. Partenerul brandului Michael Kors este United Nations World Food Programme (WFP). În 2015, Michael Kors a fost numit Ambasador Global împotriva Foametei pentru WFP.
Foto: Michael Kors Acces, Michael Kors, arhiva personală