Nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu ca Massimo Dutti isi lanseaza magazin online: intr-un fel ma bucur, pentru ca in felul asta pot sa-mi comand orice vreau, oricand (si „oricand” nu e un cuvant chiar intamplator, mai ales dupa ce am avut vreo doua sesiuni de shopping online la 5 dimineata – am adaugat produsele in cos, am platit cu cardul si am adormit la loc, ca un bebelus). De ce nu prea ma bucur: pentru ca mi-e frica dse zilele in care n-o sa rezist si o sa pun prea multe produse in cosul de cumparaturi.
Imi cumpar haine de la Massimo Dutti de vreo 8 ani, dinainte sa isi deschida primul magazin in Romania. L-am descoperit in Grecia si apoi l-am cautat peste tot: in Paris, in Viena, in Olso, in Lisabona si, bineinteles, in Barcelona. Preferatul meu e magazinul Massimo Dutti de langa La Madelaine, din Paris – are doua etaje, o multime de produse si nu e foarte aglomerat, asa cum e cel de pe Champs-Elysee. De ce imi place? Il consider un brand cuminte, care nu revolutioneaza moda si nu aduce piese edgy; il iubesc mai degraba pentru basic-uri: topurile si camasile din matase sau pantalonii. Ce-mi place e ca fiecare piesa are „ceva”, un detaliu care nu sare in ochi, dar care face diferenta: un nasture diferit, o insertie la gat sau la maneci, o dungulita cu acel „je ne sais quoi” – simplu, safe si, de cele mai multe ori, cu materiale de calitate.
Magazinul online Massimo Dutti se lanseaza pe 19 martie. Livrarea standard va costa 18 lei (din punctul meu de vedere, ceva mai putin decat taxiul dus-intors pana in Baneasa), iar cea expres, 45 de lei. Daca comadati un produs si cereti livrare in magazin, vesti bune: e gratis.