Un eveniment cu șampanie și caviar
Glitter
Un eveniment cu șampanie și caviar
11 iun. 2024 | 2 comentarii

Cu niște ani în urmă, când abia începusem să lucrez în domeniul revistelor pentru femei, trebuia să zbor la Paris sau la Milano ca să văd cu ochii mei cum arată rochiile, pantofii, gențile create de case de modă renumite în lume.

N-aș fi crezut dacă atunci mi-ar fi spus cineva că, peste un timp, pentru asta nu va mai fi nevoie de un drum cu avionul – ci de unul până în mall.

Așa cum bănuiți probabil, introducerea de mai sus nu e deloc întâmplătoare. Sunt gândurile care mi-au venit în minte când am fost la cel mai recent eveniment din seria Xclusive by Băneasa Shopping City care a fost organizat la Maison Couture.

Vorbim despre o locație premium, iar asta e evident de cum treci pragul și intri la Maison Couture. Se vede clar, de la cum e amenajat magazinul și până la selecția atentă de branduri. Ca să nu mai vorbesc despre lounge-ul dedicat pantofilor de unde e greu să te dezlipești!

La evenimentul de săptămâna trecută au fost invitați oameni care cunoșteau bine locul. Clienți fideli, vedete, influenceri – pe toți îi putem numi, pur și simplu, iubitori de modă – au acceptat invitația de a descoperi piese din noile colecții selectate de Maison Couture. Iar ghidul nostru în această călătorie a fost Lica Popescu.

Nu știu dacă o cunoașteți pe Lica. Lica e stilist de modă, dar genul de om neintruziv, care nu insistă să-ți schimbe stilul, ci mai degrabă îți dă niște sugestii și te ajută să ți-l rafinezi.

La evenimentul despre care vă povestesc, Lica a punctat tendințele actuale și, astfel, ne-a invitat să descoperit câteva branduri din Maison Couture – de la Alexander McQueen la Burberry, de la Selfportrait la Marc Jacobs sau Valentino.
Toate astea, în timp ce ne spunea despre succesul pe care-l au acum gențile mici – sau microgențile –, dar și cele foarte mari, piesele cu imăprimeuri, despre atenția pe care merită să o acordăm ținutelor noastre, despre cum să integrăm culori în garderobă. Altele decât clasicul negru.

Și, poate cel mai important, toate astea au fost spuse pe înțelesul tuturor, într-un mod în care e foarte clar că decizia e la tine și că nu e nimic “greșit” dacă ai alte preferințe.

Magazinele cu haine și accesorii premium, așa cum e și Maison Couture, au o atmosferă aparte.
În primul rând, nu sunt aglomerate. Nu sunt zeci de oameni care scotocesc printre rafturi, nu sunt rochii abandonate peste tot, nu e nebunie la cabina de probă. Fiecare piesă e aranjată frumos, într-un mod plăcut, care să te atragă. Muzica e aleasă cu grijă, iar personalul din magazin e gata să-ți facă recomandări.

Uneori, intru doar ca să admir niște haine de calitate, să probez niște pantofi fabuloși, să admir cusăturile perfecte de pe o geantă sau croiala exemplară a unei rochii. Mă încântă și mai mult când găsesc niște piese pe care le-am văzut deja online, care mi-au plăcut și mi-au stârnit curiozitatea.

Chiar dacă eu fac deseori cumpărături online, trebuie să recunosc că prefer să probez hainele, să văd dacă mă avantajează, să ating materialul. E o altfel de experiență.

Cu toate astea, am prietene care au o oarecare rezervă să meargă în astfel de magazine. Mi-au spus că prețul e o barieră importantă. Sunt de acord: mulți dintre noi nu au bugetul necesar pentru branduri premium și de lux sau preferă să cumpere altceva cu acei bani.

Însă nu este doar despre a cumpăra.
Cred că momentul în care alegi să investești într-o geantă sau o pereche de pantofi e ceva foarte personal și care ține de o mulțime de factori, nu doar de suma disponibilă pe card. Și asta nu are legătură cu experiența pe care o ai într-un magazin cu produse de calitate, cu a fi la curent cu ce e nou, a admira o croială sau un material.

Este vorba, până la urmă, despre a învăța ceva nou; de a te lăsa inspirată de o idee de styling, de a cunoaște brandurile renumite, tocmai pe acelea care dau tonul în modă.

Altfel, dacă am ține cont doar de acest principiu al bugetului personal, n-am face multe lucruri. N-am mai intra în muzee, de exemplu, decât dacă ne-am permite să plecăm acasă cu un Klimt 😊.

Știu, e o exagerare, dar am apelat la ea doar pentru a sublinia că magazinele precum Maison Couture nu doar vând, ci oferă o experiență în sine și reprezintă o sursă de inspirație și de frumos.

*

Despre concurs

Cum unii dintre voi știu deja, cu ocazia acestui eveniment am pentru voi 3 vouchere în valoare de 500 lei la Maison Couture sau la Sport Couture din Băneasa Shopping City.

Concursul are loc în social media. Voi alege un câștigător de la postarea de pe profilul meu de Facebook, unul de pe pagina de Facebook și unul de pe Instagram. Dacă doriți să aveți șanse mai multe, puteți participa la concurs în toate cele trei locuri.

Puteți să vă înscrieți la concurs până pe 15 iunie 2024, ora 23.

Trebuie să menționez că voucherele sunt valabile până pe 22 iunie 2024 și sunt în format fizic. Deci va trebui să ajungeți în Băneasa Shopping City ca să le folosiți.

Voucherele nu se pot schimba în bani. Dacă doriți să vă cumpărați un produs mai scump de 500 de lei, va trebui să achitați diferența.

Nu în ultimul rând: voi anunța câștigătorii prin comentariu cu tag la fiecare postare + mesaj privat. Aveți 24 de ore să-mi răspundeți – vă rog să vă verificați notificările, am avut o astfel de situație de curând.
Dacă nu răspundeți în 24 de ore voi extrage alt câștigător, că e păcat să nu se bucure cineva de shopping.

*

Acest articol face parte dintr-o serie de materiale realizate sub umbrela Xclusive by Băneasa Shopping City.

Sunt un povestitor al acestor evenimente și voi reveni cu articole, fotografii și video-uri de fiecare dată când voi descoperi ceva interesant, ce merită împărtășit cu voi.

 

Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman.
Comentarii
  • Neacșu Anca mirela spune:

    Toate articolele sunt frumoase, as spune că poșetă neagra Burberry mi-a plăcut foarte mult, deoarece este elegant, finuta și clasica.

  • Nicoleta Pasescu (Pina Colada pe FB) spune:

    Rucsacul Burberry mi-a plăcut foarte mult.As merge la cumpărături cu sora mea @Paula Pietrariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dumneavoastră. Pentru mai multe detalii despre gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

Sunt de acord