Hublot aduce, în boutique-ul Cellini din Băneasa Shopping City, o selecție de ceasuri în ediție-limitată, printre care și unele abia lansate la Geneva, la Watches & Wonders.
Am spus DA unei propuneri care m-a bucurat foarte mult: aceea de a fi naratorul unor evenimente exclusiviste la care voi participa în următoarea perioadă.
Nu voi mai avea doar rolul de invitat, ci acela de povestitor: o să scriu despre ce s-a întâmplat acolo, despre atmosferă, despre noutăți, o să fac mini-interviuri cu ceilalți participanți. Pe scurt, îmi fac meseria, doar că în cel mai plăcut mod.
Acum, că știți despre ce este vorba, vă invit alături de mine la evenimentele Xclusive by Băneasa Shopping City.
Din culise
Deși am ajuns înainte de ora la care urmează să înceapă evenimentul, la Cellini e deja agitație: panoul foto e gata instalat, la fel și mesele de cocktail.
Fotografii și cameramanii se strecoară printre cei responsabili de catering, care aranjează platouri cu gustări și umplu pahare cu prosecco.
Un domn cu mănuși negre atinge unul dintre ceasurile expuse în vitrină – îl schimbă ușor poziția, face un pas în spate și, mulțumit de rezultat, le verifică și pe celelalte. E o seară dedicată brandului elvețian Hublot.
Noutatea o reprezintă ceasurile Hublot în ediție limitată care au făcut furori la Geneva și care sunt prezente, în exclusivitate, în boutique-ul Cellini din Băneasa. Precizie, mecanisme de ultimă oră, colaborări cu diverși artiști și multă strălucire: unele piese au zeci, chiar și sute de diamante.
Curând încep să apară invitații: jurnaliști, bloggeri, persoane publice, dar și clienți fideli ai magazinului, colecționari și iubitori de orologerie.
Atenția tuturor se îndreaptă spre piesele speciale, expuse în vitrină, iar personalul magazinului le prezintă pe fiecare.
Am parte și eu de acest tratament special: un domn de la Cellini îmi pune la încheietură câteva ceasuri și îmi spune povestea lor.
Îl ascult fascinată și mă gândesc cât de mult contează pentru un astfel de brand să lucreze cu oameni cu adevărat pasionați, care știu foarte bine ce vând și care pot să răspundă la toate întrebările despre o piesă sau alta.
Am vorbit despre ceasuri cu Virgil Ianțu, Simona Țăranu, Mihai Morar, dar și cu Jules Bolle, Marketing Manager Hublot pentru Europa de Est și Scandinavia, care a venit în România special pentru evenimentul din Băneasa. L-am rugat să-mi spună câteva cuvinte despre piesa-star a serii, adică despre…
Square Bang Unico Sapphire
Acest model din cristal safir, complet transparent și realizat într-o serie limitată de numai 250 de bucăți, a fost lansat anul acesta la Geneva, în cadrul Watches & Wonder.
Face parte dintr-o trilogie: celelalte două ceasuri sunt din ceramică neagră, respectiv albă. Însă această bijuterie transparentă a fost cea mai aplaudată.
Caracteristicile brandului sunt evidențiate și în cazul ceasului din cristal safir, care are inclusiv cele șase șuruburi în formă de H, una dintre semnăturile casei. E rezistent la apă, iar cureaua din cauciuc se poate schimba rapid, cu un click.
Trilogia cea nouă vine ca o continuare firească a succesului pe care l-a avut Square Bang Unico, ceasul cu formă pătrată lansat în 2022 – o dovadă a măiestriei artizanilor Hublot care și-au demonstrat priceperea încă o dată.
Colecția conține diverse piese, care mai de care mai prețioase: vorbim despre ceasuri din aur de 18 karate, de finisaje din titan, de rânduri întregi de diamante montate cu atenție – sistemul de prindere e aproape invizibil. Toate acestea contrastează cu cureaua din cauciuc, o antiteză care face parte din ADN-ul Hublot.
Dar aceasta nu e singura colecție specială care a ajuns în boutique-ul Cellini din Băneasa. Trebuie să menționez și Classic Fusion Chronograph Orlinski, două noi modele rezultate din colaborarea între Hublot și Richard Orlinski, cel mai bine vândut artist contemporan francez din lume.
Alte două ceasuri cu design și culori îndrăznețe au atras vizitatorii ca un magnet: Big Bang Unico Golf Sky Blue Carbon (ediție limitată de 100 de bucăți care vine și cu accesorii pentru pasionații de golf) și Spirit of Big Bang Yellow Magic (o ediție în doar 200 de bucăți).
Am și eu, desigur, niște preferate. Mi-au plăcut atât de mult încât le-am filmat. O să le vedeți în video-ul creat special pentru Instagram, unde veți descoperi și invitații, și atmosfera evenimentului.
View this post on Instagram
Revin săptămâna viitoare cu un nou reportaj de la evenimentele Xclusive by Băneasa Shopping City, un concept care reunește sub aceeași umbrelă branduri exclusive, colecții-capsulă lansate în premieră și produse în ediție limitată.
Foto: Băneasa Shopping City, Hublot.
Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman