Ce am mai descoperit în ultima vreme în materie de beauty – nu chiar tot, ci acele noutăți despre care merită să scriu aici.
O gamă complexă împotriva acneei, o alta pentru ten sensibil, parfumuri superbe, rujuri în culori fantastice și o campanie pentru sustenabilitate. S-au adunat destul de multe, și asta după o selecție riguroasă. Aproape că am făcut de un newsletter :). Vă las să descoperiți toate detaliile mai jos.
Parfumurile Aqua di Parma
Italia e țara mea preferată, motiv pentru care sunt destul de atentă la tot ce are legătură cu ea. Iar Aqua di Parma are legătură cu Italia, compania a fost fondată acolo acum mai bine de 100 de ani. Colecţiile de parfumuri are casei sunt disponibile în România, un pretext numai bun să ies din casă pentru a le descoperi în magazinele Sephora și Douglas.
În colecția Signatures of the Sun s-au lansat două noutăți parfumate: Lily of The Valley (cu lăcrămioare, ar fi fost printre preferatele mamei) și Oud & Spice (bazat pe o varietate rară și valoroasă de lemn de agar).
Ca și celorlalte parfumuri din colecție, noile flacoane au un dispenser detașabil, pentru o reciclare ușoară.
Pentru tenul sensibil
Îmi plac produsele La Roche Posay, sunt câteva de care nu mă despart: crema de mâini, cea pentru corp (pe care o folosesc cel mai des tot pe mâini) și produsele cu SPF, mai ales cele pentru față.
Testez diverse produse, e adevărat, dar, dacă există vreo iritație sau vreo problemă, știu că La Roche Posay mă salvează. Așa s-a întâmplat și când și eu, și fetele aproape că aveam răni pe mâini din cauza dezinfectantelor.
Dar să ne întoarcem la produsele nou-lansate: un fluid hidratant și reparator și o cremă pentru ochi, ambele anti-iritații și anti-roșeață din gama Toleriane Dermallegro. Sunt foarte curioasă să le încerc, mai ales că echilibrează microbiomul (știu, sună SF, dar ajută la menținerea sănătății tenului). Îmi place și că au ambalaje ermetice, cu pompă care blohează contactul produsului din flacon cu mediul exterior.
Ruj de catifea. Dar și sustenabil
Îmi plac foarte mult texturile mate ale rujurilor, așa că trebuia să testez și această nouă interpretare a iconicului Le Rouge de la Givenchy. Îmi place și carcasa de catifea în nuanţa lemnului de trandafir ce reflectă finish-ul său mat şi senzorial, dar și faptul că poate fi aplicat în mai multe straturi, pentru o culoare mai intensă. Știu că unele persoane nu aleg rujurile mate pentru că se feresc de uscarea buzelor, dar de data asta nu e cazul: formula conține unt de mango sălbatic, care menține hidratarea.
Încă ceva: Le Rouge Sheer Velvet este primul ruj reîncărcabil de la Givenchy. Da, asta înseamnă că păstrezi ambalajul și cumperi doar o nouă rezervă. Deocamdată rezervele sunt disponibile în patru dintre nuanţele iconice ale Casei, inclusiv no 37, Rouge Graine.
Parfum de vanilie
Dacă un parfum pe gustul tău este unul gurmand atunci trebuie să descoperi și tu Vanilla Diorama din La Collection Privée Christian Dior. Parfumul a fost inspirat de desertul preferat al couturierului, Diorama, pe care-l savura la faimosul restaurant parizian Maxim’s. Vanilie, rom, cacao, dar și portocală – cum spuneam, un desert intrigant, intens, contrastant.
Merge bine cu un pahar cu un pahar de prosecco și mi se pare potrivit pentru cele care iubesc parfumurile opulente, cu personalitate.
Serum cu acid hialuronic
Sigur, aici e de interes pentru cele din categoria mea de vârstă 😊. Este vorba despre un serum care are efect asupra ridurilor.
Ce se întâmplă: atunci când pielea pierde mai mult acid hialuronic decât produce, apar ridurile și se pierde elasticitatea. E un proces natural de îmbătrânire, dar nu ne prea face plăcere. Ei bine, cei de la Vichy au create acest serum care compensează pierderea zilnică de acid hialuronic. Se numește Liftactiv Supreme H.A. Epidermic Filler.
Tot ce trebuie să faci este să aplici zilnic serumul, pe tenul curat. Formula produsului este hipoalergenică și se potrivește tuturor tipurilor de ten. Textura e lichidă, ușoară, și intră rapid în piele.
Un ten curat
Acneea nu-i afectează doar pe adolescenți. E problema cu care se confruntă și 40% dintre femeile adulte, iar impactul negativ nu se rezumă doar asupra tenului, ci și asupra încrederii în sine. Din fericire, eu n-am probleme cu acneea, dar sunt mama a două fete preadolescente, așa că mă interesează produsele performante care tratează problema asta.
Gama Hyseac de la Uriage se adresează atât adolescenților, cât și adulților, și conține câteva produse care pot fi folosite în fiecare zi, dar și o mască – o data pe săptămână. Primele sunt un gel de curățare, o loțiune tonică și un serum anti-imperfecțiuni. Masca purifiantă peel-off reglează sebumul în exces și lasă tenul mat, cu pori mai puțin evidenți.
Produsele se găsesc în farmacii, dar pot fi comandate și online.
View this post on Instagram
Sănătatea întâlnește frumusețea
De curând, Farmacia Sensiblu a venit cu acest nou concept: sănătatea întâlnește frumusețea Sunt convinsă că ai auzit despre el, mai ales că a beneficiat de o campanie destul de vizibilă. Unul dintre îndemnul a fost să ne facem declarații de dragoste nouă înșine, iar Iv cel Naiv a scris o carte cu versuri tot despre acceptare și iubire pentru propria persoană.
Mai mult, acum există și sensiblu.com, iar asta mă bucură foarte tare, mai ales că în Sensiblu sunt o mulțime de branduri de beauty pe care pot să le comand online.
Green Beauty
Aici nu mai e vorba doar despre un produs, ci de o campanie frumoasă despre sustenabilitate. Garnier a create un serial în colaborare cu National Geographic – este un proiect extrem de bine făcut, poți să îl vezi aici.
Conform unui studiu global, deși 81% dintre oameni doresc să aibă un stil de viață mai sustenabil, mai puțin de 6% acționează zilnic pentru a proteja planeta*. De aceea, proiectul despre care vă povestesc își propune să împărtășească cunoștințele experților și recomandări aplicate pe subiecte cheie despre sustenabilitate, legate de industria produselor cosmetice.
Campania educațională dedicată consumului sustenabil este următorul capitol din cadrul Green Beauty, iar informațiile sunt transmise într-un mod accesibil tuturor.
Garnier este una dintre companiile care a făcut pași importanți în direcția sustenabilității, de la crearea șamponului solid cu tehnologie de clătire rapidă, la ambalaje din carton și produse reîncărcabile.
* Sursa: Garnier Sustainability Research 2021
Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman