Branduri noi lansate în România și ediții limitate, de vară.
Sunt multe noutăți și descoperiri – că nu sunt toate abia lansate, unele sunt noi doar pentru mine – despre care n-am apucat să scriu la timp, așa că încerc să recuperez. Așa că m-am pus pe treabă și am făcut din nou o selecție de produse care-mi plac. Pentră că, în final, ăsta e criteriul de la care am promis să nu mă abat aici, pe blog.
Produse sustenabile
Știu că abordarea asta e un pic diferită față de structura pe care o foloseam de obicei la #GlitterNews, dar e important să vorbim despre sustenabilitate. Așa că n-o să încep cu un produs nou lasat, ci cu o inițiativă importantă lansată de grupul L’Oréal. Este vorba de măsurile pe care compania le-a luat pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului și sprijinirea comunităților. Și m-am gândit că e un lucru despre care merită povestit. Așa că voi trece în revistă câte ceva din planul lor global de sustenabilitate, „L’Oréal for the Future”:
– până în 2023, L’Oréal România va face tranziția către ambalaje din plastic 100% reciclat sau generat prin metode sustenabile;
– compania va reduce producția de materiale publicitare și va utiliza materiale reciclabile în proporție de 100% pentru comunicarea cu consumatorii;
– astfel, toate materialele destinate punctelor de vânzare a produselor L’Oréal vor fi realizate în proporție de 100% din materiale reciclabile sau care vor putea fi reciclate sau reutilizate, iar transportul lor va avea un impact redus asupra mediului;
– compania va sorta, trata și recicla deșeurile în toate locațiile sale (sediul central și magazine proprii) și va asigura accesul consumatorilor români la informații despre sustenabilitate și reciclare în cadrul programului Garnier Green Beauty;
– pentru că informarea este esențială, L’Oréal România a lansat prima platformă care îi învață pe consumatori cum să colecteze corect ambalajele produselor cosmetice și care sunt etapele reciclării. Platforma oferă informații despre tipurile de produse care pot fi sau nu reciclate, despre cum trebuie pregătite ambalajele înainte de fi aruncate, despre tipul containerelor în care trebuie aruncate.
Brandul Pat McGrath, în sfârșit în România
Cine nu a auzit de Pat McGrath? Imposibil. Este unul dintre cei mai prestigioși makeup artiști din lume, iar trendurile din ultimele două decade au fost dictate de ea. Talentata vizionară Pat McGrath are propriul brand de cosmetice, iar acum îi putem comanda produsele de pe site-ul Sephora sau de pe propriul ei eshop (cu transport gratuit).
Îmi fac cu ochiul multe produse Pat McGrath, dar, dacă ar fi să aleg, atunci mi-aș lua un ruj MatteTrance Divine Rose II Collection – ador textura lui, finishul mat, opac care nu permite ca nuanța buzelor mele să influențeze nuanța rujului. Îmi place mult și paleta de farduri de pleoape Mothership VIII Artistry Palette Divine Rose II, mai ales pentru nuanțele solare. Mă veți vedea mai des cu auriu, bronz și șampanie, dar nu exclud – mai ales după un an de nemachiat – tonurile de roz deschis, piersică și burgund. Măcar așa, de dragul experimentului.
Summer time cu Givenchy
O altă noutate care mă bucură este primul blush sub formă de pudră liberă de la Givenchy, Prisme Libre Blush.
Compus din patru nuanțe, Prisme Blush are una dintre cele mai delicate texturi cu care poți accentua a pomeții. Este un blushul care te pune în valoare într-un mod natural.
Am văzut de multe ori o culoare prea intensă pe pomeți sau aplicată inegal; asta se întâmplă în special în primii ani în care te machiezi, până deprinzi un pic de îndemânare. Dar Prisme Libre Blush te ajută să obții un look natural, neostentativ. În plus, îl poți purta cu tine în fiecare zi: cutiuța are oglindă și un aplicator pentru retușuri.
A doua noutate de la Givenchy e balsamul Rose Perfecto – o variantă a balsamului de buze iconic, cu o nouă formulă cu textură marmorată și, desigur, cu ingrediente de skincare. Formula este compusă în proporție de 95% din ingrediente de origine naturală.
Givenchy este disponibil exclusiv la Sephora.
Dune de nisip Limited Edition de la Dior
Nu mă dau în vânt după orele în șir petrecute la soare (cele de la plajă, de sub umbrelă, se pun la ore de stat la umbra, da? 😉), dar un strop de bronz în place, mai ales dacă e aplicat dintr-o paletă superbă precum Dior 5 Couleurs Couture Summer Dune, în ediție limitată. Pentru vara asta, paleta vine în două variante: Mirage și Dune.
De la tonuri intense de bronz și până la auriu, nuanțele pot fi aplicate și pe pleoape, dar și pentru a da chipului strălucire solară. Mie mi se pare că e mai simplu să port un pic de auriu pe poemți, în loc de blush.
Dacă vrei tipsuri despre aplicare direct de la Peter Philips, makeup artistul Dior, găsești pe site-ul oficial.
Știința pielii cu Grown Alchemist
O noutate pentru România, Grown Alchemist este un brand australian de produse cosmetice 100% naturale.
Creat de frații Jeremy și Keston Muijs, în 2008, brandul adună experiența unui chimist cosmetic, a unui biolog și a unui specialist în achiziții de ingrediente. Desigur, accentul se pune pe sănătatea pielii. Ei spun că, înțelegând cum să îmbunătățim sănătatea pielii noastre la nivel celular, putem întări dezvoltarea sănătoasă a celulelor, optimizând procesele celulare și oferind organismului resursele de a combate îmbătrânirea.
Așa că sfatul meu este să testezi pe propria piele pentru că chimia dintre tine și un produs de skincare se poate produce doar așa.
Eu am testat balsamul pentru ochi (e minunat și e bine de știut că are o textură de balsam, nu de cremă), balsamul pentru buze cu pepene și vanilie (aroma delicioasă, dar și mai important e că hidratează perfect – și eu chiar am încercat toate balsamurile de buze) și spray-ul pentru față cu lime. Am zis că o să-l iau și în vacanță, e răcoritor și parfumat și îmi dă o stare de bine.
Găsești Grown Alchemist în Obsentum Băneasa Shopping City și pe obsentum.com.
Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman