Am avut două motive pentru care, săptămâna trecută, am mers la evenimentul Furla: lansarea genții Nuvola și redeschiderea boutique-ului din Băneasa Shopping City.
Ba nu, de fapt au fost mai multe motive: e un brand care-mi place mult – de la istoria casei la estetică, de la modul în care reinterpretează elemente din arhivă într-un mod modern și până la originea italiană.
Bine, cred că mă înțelegeți: cât să stea o femeie departe de genți?
Ușoară și delicată ca un nor
Vreau să vă povestesc întâi despre Nuvola, care este cea mai recentă geantă din portofoliul Furla.
„Nuvola” înseamnă „nor” în italiană și, imediat ce am luat-o de pe raft, am înțeles de ce: este foarte ușoară. Am fost surprinsă pentru că am pus mâna pe modelul cel mai mare și mă așteptam să simt greutatea unei genți „normale”. A fost un fel de wow moment – și am început cu el pentru că, pentru mine, a fost ceva neașteptat.
Sigur că designul e cel mai important, însă îl știam încă de la lansarea internațională. Am fost cu ochii pe toate site-urile care au scris despre evenimentul care a avut loc în cadrul Săptămânii Modei de la Milano. Nuvola a fost parte dintr-o instalație modernă: practic, gențile păreau că plutesc pe niște nori.
Revenind în București, m-am bucurat să văd noua geantă în realitate, s-o pun pe umăr, să mă uit cum e compartimentată. Știți voi, detalii pragmatice care sunt importante pentru un accesoriu pe care îl porți zi de zi.
Pe lângă ele, însă, mi-au plăcut la nebunie pielea fină (lucru deja cunoscut, brandul lucrează cu piele de calitate foarte bună) și faptul că e o geantă cu structură, care își păstrează forma arhitecturală.
Nuvola are și un nou detaliu metalic: se numește Arcosfera și este acel F reinterpretat din logo-ul arcuit, dar care acum este personalizat cu o sferă.
Bellezza, equilibrio, leggerezza, libertà
Frumusețe, echilibru, lejeritate și libertate – acestea sunt conceptele-cheie care se regăsesc nu doar în cea mai nou lansată geantă, ci și în noua estetică a brandului Furla.
De ce această alăturare de termeni și de stări? Pentru că frumusețea se traduce printr-o stare de calm, de liniște, un echilibru între trecut și viitor, lejeritate în mișcări și forme, libertate de exprimare.
Și, pentru că am amintit mai sus de noua estetică Furla, trebuie să menționez că aceasta e prezentă nu doar în noile creații, ci și în design-ul showroom-ului.
Magazinul Furla din mall Băneasa a fost închis pentru o perioadă tocmai pentru a da un refresh decorului.
Cum e acum? Luminos ca o zi frumoasă de primăvară, cu mobilier în nuanțe delicate și dulci – ivoire, rozaliu, gri-bej, cu accente metalice. Pe lângă faptul că rafturile nu sunt aglomerate, că produsele „respiră” și le poți admira în voie, mi-au plăcut luminile discrete. Datorită lor, gențile mi-au amintit de operele de artă expuse în muzee.
Și mai e un detaliu pe care îl întâlnim doar în magazinele care chiar acordă importanță felului în care se simt clienții: un spațiu în care te poți așeza să probezi un pantof, să-ți legi o eșarfă la geantă sau, pur și simplu, să-ți tragi sufletul.
Redesignul magazinului Furla face parte dintr-o strategie internațională; asta înseamnă că regăsim elemente comune în toate magazinele brandului, indiferent unde în lume ar fi ele.
De aceea vă spuneam, încă din titlu, că m-am bucurat să simt un vibe de Italia în București.
Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman
Love it! Furla e etalonul esteticului in materie de genti. O adevarata experienta lansarea ‘norisorului”
Așa e. Și e unul dintre modelele mele preferate.
Superb model,superba culoarea,frumoase !