Rolul meu de povestitor al evenimentelor sub umbrela Xclusive by Băneasa Shopping City continuă cu o incursiune în lumea bijuteriilor FREYWILLE. Pe lângă cele mai noi piese pe care toată lumea le-a admirat și probat, invitații au aflat detalii despre procesul de creație al acestor bijuterii care spun povești în email.
De când am acceptat propunerea de a participa activ la aceste evenimente – despre care scriu, planific o serie de clipuri video pentru Instagram, fac mici interviuri cu cei prezenți – ajung mereu prima. Asta nu mi se întâmpla niciodată înainte, când singura mea sarcină era de a mă bucura de ce au pregătit organizatorii.
Există însă niște avantaje atunci când ești primul venit: simți puțin din energia ultimelor pregătiri, asiști la modul în care sunt verificate ultimele detalii, nu aștepți să-ți vină rândul la panoul foto 😊. Și, apoi, când se apropie ora fixată, locul începe să se umple treptat.
Nu sunt sută la sută sigură, dar cred că de data asta au fost onorat invitația numai femei, doar noi suntem cele pasionate de bijuterii. Firesc, aceasta a fost și tema mini-interviurilor cu doamnele prezente: Ana Maria Bucura, Lorena Buhnici, Larisa Lupoaea, Adina Halas și, bineînțeles, Ana Maria Miron, Country Manager FREYWILLE.
Punctul de atracție
FREYWILLE nu lansează colecții sezoniere, precum brandurile de fashion, ci se inspiră din creațiile marilor pictori ai lumii și propune bijuterii, ceasuri, eșarfe, stilouri cu elemente inspirate de cele mai cunoscute opere de artă.
Ultima colecție este un tribut adus lui Sandro Botticelli și cunoscutei picturi “Nașterea lui Venus”, colecție lansată în România în primăvară.
Dar în boutique-ul din Băneasa sunt prezente și bijuteriile inspirate din lucrările lui Monet, Van Gogh, Klimt, Gaugin sau Hundertwasser. La loc de cinste sunt așezate piesele lucrate în aur de 18 karate și diamante, cele care, de altfel, au atras cele mai multe priviri.
Însă evenimentul nu se rezumă doar la prezentarea bijuteriilor, ci ne transpune și în procesul de producție.
Magazinul e decorat cu imagini care ilustrează cum se fabrică emailul, cum este aplicat pe bijuterii, cât de migălos este procesul prin care fiecare piesă este pictată manual. Fiecare culoare se aplică pe rând, se usucă în cuptor, apoi se aplică a doua culoare și tot așa.
Practic, până la finalizarea unui inel sau a unei brățări este nevoie de 80-100 de pași, în funcție de complexitatea modelului respectiv. Iar toate bijuteriile sunt fabricate la Viena, în cele două cuptoare (da, ați citit bine, sunt doar două) aflate la subsolul sediului central FREYWILLE, pe care am avut ocazia să-l vizitez toamna trecută.
Mie mi se par fascinante atât istoria acestui brand, lansat în 1951, cât și aceste detalii despre felul în care sunt lucrate colierele, inelele, brățările.
E nevoie de toate acestea pentru a le aprecia la adevărata lor valoare, pentru a înțelege măiestria și migala care stau în spatele fiecărei bijuterii.
Nu vorbim despre niște accesorii frumos colorate, ci despre niște piese care se situează undeva la intersecția dintre modă și artă.
Ca să intrați și voi în atmosfera evenimentului, nu uitați să urmăriți și povestea în format video, pe contul meu de Instagram. Iar mini-interviurile cu doamnele invitate vor fi disponibile curând pe canalul de YouTube Băneasa Shopping City.
View this post on Instagram
Revin săptămâna viitoare cu un nou reportaj de la evenimentele Xclusive by Băneasa Shopping City, un concept care reunește sub aceeași umbrelă branduri exclusive, colecții-capsulă lansate în premieră și produse în ediție limitată.
Foto principală: Roxana Bădiliță. Coafură și manichiură: Endorphin Lab.
Foto eveniment: Băneasa Shopping City.
Pentru mai multe idei și momente surprinse în fiecare zi, urmărește-mă pe Instagram, @maracoman.