O nouă experiență Xclusive by Băneasa Shopping City, de data aceasta organizată în parteneriat cu Beautik, a adus la București unul dintre fondatorii brandului elvețian de parfumerie Pernoire.
Sunt experiențe care rămân cu tine și după ce s-au încheiat. Nu doar că nu le uiți, dar povestești despre ele și prietenilor – cel puțin asta mi s-a întâmplat mie după evenimentul Xclusive by Băneasa Shopping City care a fost dedicat parfumurilor de nișă. Și nu, nu e o excepție: Băneasa Shopping City găsește mereu ocazii de a pune în evidență brandurile și experiențele exclusive, de care ai parte doar aici.

Ce „ingrediente” m-au surprins de data asta?
Pe lângă atenția la detalii, parfumurile Pernoire și ciocolata inspirată de acestea, am fost impresionată că unul dintre fondatorii brandului, Robin Dünner, a venit special la București pentru acest eveniment.
Un exemplu perfect al felului în care Băneasa Shopping City sprijină brandurile și experiențele exclusive.

Curajul de a depăși limitele
Dar trebuie neapărat să vorbim despre parfum, nu-i așa? Pentru că la Beautik (locul unde sunt prezente peste 1500 de produse, 40 de branduri și cel care curatoriază parfumuri încă din 2006) am descoperit Pernoire, un nume nou în parfumeria de nișă.
Brandul elvețian s-a făcut cunoscut datorită compozițiilor olfactive spectaculoase și persistenței lor remarcabile. Fiecare parfum Pernoire conține uleiuri în proporție de minimum 25% și, în consecință, rezistă mai mult de 12 ore.

„Vorbeam cu parfumierul nostru și-i spuneam că aș vrea să creăm o aromă care să reprezinte dominația, autoritatea”, îmi povestește Robin Dünner despre Oudian, cea mai nouă lansare din portofoliu. Am avut ocazia să stăm puțin de vorbă la evenimentul din Băneasa Shopping City și am profitat de ocazie.
Parfumierul nostru mi-a zis că durianul este un miros foarte dominant – și are și un gust la fel de puternic. Așa am ajuns să combinăm două dintre cele mai dominante esențe pe care le cunoaștem: durian și oud. Știu că durianul e controversat, dar eu n-am vrut să creez un parfum previzibil. Din contră: îmi doresc să depășesc limitele. Noi nu facem parte dintr-o companie mare care să ne spună ce să facem și ce să nu facem; avem libertatea de a crea ce ne place.
N-aș fi surprinsă dacă nu știți exact cum miroase sau ce gust are durianul. E un fruct exotic cu un miros inconfundabil, pe care unii îl adoră, alții nu-l pot tolera. Dar, din fericire, în Oudian sunt notele dulci, plăcute ale fructului.
Recunosc, m-a surprins să aflu că Pernoire e un brand atât de tânăr: s-a lansat în 2020, în plină pandemie.
„Eu și prietenul meu, Nico (n. red.: Nico Mannino), am fost mereu foarte ambițioși, îmi spune Robin Dünner. Ne-am dorit să facem ceva al nostru, ceva pentru noi. De altfel, de aici vine Pernoire, de la per noi – care, în italiană, înseamnă pentru noi. Iar noire are legătură cu estetica brandului. Așa cum ai văzut, toate sticlele de parfum sunt elegante, sobre, albe sau negre.”
O seară specială
Nici n-am terminat bine de vorbit cu Robin când îmi dau seama că magazinul e plin. Plin de oameni și de arome.
E și firesc, având în vedere că Băneasa Shopping City își dorește să ofere o experiență aparte și acordă atenție detaliilor. De aceea, oameni relevanți din industrie răspund afirmativ invitațiilor la evenimentele de aici: în jurul meu sunt vedete, creatori de conținut, jurnaliști de beauty, persoane publice, iubitori și colecționari de parfumerie. În aer? Sute de note, de la oud la citrice, de la floare de portocal la tutun și piele.
Dacă m-ar întreba cineva a ce miroase, aș răspunde fără ezitare: miroase a lux.
Seara nu se termină repede. Invitații trec de la senzațiile olfactive la cele gustative, mai ales că avem și ciocolată. Pernoire are un parteneriat cu ciocolatiera elvețiană Casa Nobile care a creat câteva sortimente cu ingrediente care se regăsesc și în parfumurile brandului.
Cei care n-au vrut dulce, au savurat un pahar de vin Charme de la Mer – motiv să regret c-am venit cu mașina. Mi-a rămas gândul la acel rosé. Un motiv în plus să revin și data viitoare 😊.
Povestea merge mai departe
Toamna asta aduce noi experiențe #Xclusive by Băneasa Shopping City – evenimente și experiențe care se transformă în momente memorabile. Aici, în locul unde se întâlnesc peste 40 de branduri aflate în exclusivitate, fiecare vizită devine o descoperire: colecții-capsulă, ediții limitate și creații premium, alese cu grijă pentru cei care știu să aprecieze rafinamentul.
Băneasa Shopping City continuă să scrie această poveste despre luxul autentic – prin evenimentele Xclusive, prin campaniile Băneasa Xclusive Days, dar și prin energia oamenilor care dau sens acestor experiențe.
Cât despre mine, am privilegiul de a le povesti. Despre oameni, arome, și despre acel gen de lux care nu se afișează, ci se simte.