Participă și tu în campania Watch Hunger Stop by Michael Kors

campania Watch Hunger Stop

Tricoul din campania Watch Hunger Stop

Ieri am plecat de acasă îmbrăcată în tricoul din fotografie – nici o mare surpriză, de altfel, să port un tricou cu mesaj. Doar că, de data asta, pe tricoul meu nu era un mesaj funny/fashion/cool, ci unul cât se poate de serios: Watch Hunger Stop, mesajul campaniei împotriva foametei globale demarată de Michael Kors. O campanie din care poți și tu să faci parte și despre care am scris și pe site-ul Marie Claire.

M-am bucurat când Michael Kors mi-a propus să mă alătur acestei campanii. Pentru că știam despre ce e vorba și pentru că admir inițiativele brandurilor care, odată ajunse în top, nu uită să facă ceva și pentru cei care au mare nevoie de asta. Și, mai mult, pentru că știam că gestul meu ajută: pentru fiecare fotografie cu acest tricou postată pe rețelele de socializare alături de hashtag-ul #WatchHungerStop, Michael donează 25 de mese copiilor care au mare nevoie de asta. Contribuția mea e mică, dar, dacă fiecare dintre noi ajută puțin, se va simți diferența. Și sunt mai multe moduri prin care poți ajuta și tu, mai ales că scopul este unul nobil – Michael Kors și-a propus să doneze, în acest an, peste 13 milioane de mese. Alături de el, în această campanie, este actrița Kade Hudson.

campania Watch Hunger Stop

Michael Kors si Kate Hudson pentru campania Watch Hunger Stop

 

  1. 1. Poți cumpăra piesa centrală a campaniei din acest an: un tracker pentru activitățile sportive, creat special pentru campania Watch Hunger Stop. Tracker-ul se vinde online și în magazinele Michael Kors selecționate. Pentru fiecare piesă vândută (care costă 145 de dolari), Michael Kors va dona 100 de mese.
    2. Ceasurile în ediție specială au fost parte a campaniei încă din 2013, când a fost organizată prima ediție. Costă 295 de dolari și, din nou, 100 de mese vor ajunge la copii pentru fiecare ceas cumpărat.
    3. Dacă ești în US, Canada sau UK, intră într-un magazin Michael Kors și postează pe snapchat, folosind filtrul special creat pentru această campanie (și lansat la 1 octombrie). 1 snapchat = 25 de mese.
    4. În fiecare an, Michael Kors creează un nou tricou Watch Hunger Stop. Anul acesta, tricourile au fost oferite în magazinele Michael Kors din toată lumea. Iar pentru fiecare post pe social media cu acest tricou și hashtag-ul #WatchHungerStop, compania oferă 25 de mese.
campania Watch Hunger Stop

Chanel Iman, Taylor Hill și Romee Strijd poartă tricoul din campania Watch Hunger Stop

Campania Watch Hunger Stop a fost creat în 2013, iar scopul ei este de a strânge fonduri pentru o lume în care să nu mai existe foamete. Partenerul brandului Michael Kors este United Nations World Food Programme (WFP). În 2015, Michael Kors a fost numit Ambasador Global împotriva Foametei pentru WFP.

Foto: Michael Kors Acces, Michael Kors, arhiva personală

 

Related Posts

Leave a Comment

No Comments Yet.